KONTAKT NA MANAŽERA OBORU

Ing. Petr Nožička
Telefon: +420 737 218 030
E-mail: pn@kobit.cz

Jan Nožička
Telefon: +420 737 218 002
E-mail: nj@kobit.cz

Image 1 Image 2 Image 3 Image 4 Image 5 Image 6 Image 7 Image 8

Vysprávková souprava TURBO 5000/7000 KOMBI

Použití

Univerzální použití stroje. V letním období je určen pro výspravu vozovek a v zimním období k posypu silnic inertním materiálem.

Popis výrobku

Stroje TURBO 5000 / 7000 KOMBI jsou koncipovány především jako vysprávkové soupravy, ale umožňují v zimním období napojení zadního rozmetadla, čímž je rozšířeno jejich využití. V létě slouží k opravě vozovek a v zimě jako zásahové inertní sypače. Na zvláštní přání je možné dodat i dělenou násypku se stavitelnou přepážkou pro změnu velikosti jednotlivých komor.

Nástavby řady TURBO pomocí své speciální technologie (využití silného proudu vzduchu) čistí a vyplňují výtluky na vozovce studenou balenou směsí. Takzvaná trysková metoda umožňuje kontinuální tvorbu studené balené směsi kameniva a asfaltové emulze přímo nad výtlukem.

Technologický postup:
  1. vyčištění (vyfoukání) výtluku proudem vzduchu
  2. do proudu vzduchu se začne vstřikovat asfaltová emulze a výtluk se penetruje
  3. do proudu vzduchu a asfaltové emulze se začne přisávat kamenivo, které se před dopadem do výtluku obaluje asfaltovou emulzí a proud vzduchu zatlačuje kamenivo do výtluku a tím ho vyplňuje
  4. v poslední fázi se vypne emulze a čisté kamenivo uzavře (podrtí) vyplněný výtluk


Základem strojů TURBO je zásobník na kamenivo. Velikost zásobníku určuje nosný podvozek. Na boku zásobníku je namontována nádrž na asfaltovou emulzi, která je izolovaná a obsahuje topnou rouru pro ohřev emulze.

Dmychadlo dodává velké množství vzduch do směšovače, kde dojde k ejektorovému efektu a přisypané kamenivo je unášeno proudem vzduchu trubicí až nad výtluk, kde dojde obalení emulzí a tím vytvoření studené balené směsi. Pracovní a ovládací místo je na konci operačního ramene. Akční rádius ramene je 180°. Délkově je rameno závislé na typu stroje TURBO.
Všechny funkce jsou ovládány z místa operátora, tedy z pracovního místa u výtluku. V zimním období dávka posypu reguluje elektricky z kabiny vozu.

Pohon nástaveb zajišťuje pomocný diesel motor nebo silová hydraulika podvozku – nosiče. Variabilní konstrukce umožňuje uchycení nástaveb na vozidla různými způsoby (na pomocný rám podvozku, do čepů mezirámu místo sklápěcí korby a výměnné systémy (hákové kontejnerové rámy, NN3 a pomocí rychloupínacích odklopných šroubů).

Technické parametry

Objem násypky 5 - 7 m3
Objem nádrže na emulzi 1 000 - 1 300 l
Objem nádrže na vodu 320 l
Vynášení materiálů 2 x šnek
Pohon H - komunální hydraulika podvozku
nebo
M - diesel motor
Dávkování posypu při zimním provozu - inertní materiál 50 až 250 g/m2
Základní šířka rozhozu posypového materiálu 2 - 8 m
close
Product
Jméno a příjmení:
E-Mail:
Telefon:
Dotaz:
print header
Telefon: +420 493 546 411
Email: kobit@kobit.cz
FAX: +420 493 522 974
Web: www.kobit.cz
Sídlo společnosti: Rozvojová 269, 165 00 Praha 6
Provozovna: Konecchlumského 1100, 506 01 Jičín
IČO: 44792247
DIČ: CZ44792247
Vysprávková souprava TURBO 5000/7000 KOMBI
Image 0 -

Použití

Univerzální použití stroje. V letním období je určen pro výspravu vozovek a v zimním období k posypu silnic inertním materiálem.

Popis výrobku

Stroje TURBO 5000 / 7000 KOMBI jsou koncipovány především jako vysprávkové soupravy, ale umožňují v zimním období napojení zadního rozmetadla, čímž je rozšířeno jejich využití. V létě slouží k opravě vozovek a v zimě jako zásahové inertní sypače. Na zvláštní přání je možné dodat i dělenou násypku se stavitelnou přepážkou pro změnu velikosti jednotlivých komor.

Nástavby řady TURBO pomocí své speciální technologie (využití silného proudu vzduchu) čistí a vyplňují výtluky na vozovce studenou balenou směsí. Takzvaná trysková metoda umožňuje kontinuální tvorbu studené balené směsi kameniva a asfaltové emulze přímo nad výtlukem.

Technologický postup:
  1. vyčištění (vyfoukání) výtluku proudem vzduchu
  2. do proudu vzduchu se začne vstřikovat asfaltová emulze a výtluk se penetruje
  3. do proudu vzduchu a asfaltové emulze se začne přisávat kamenivo, které se před dopadem do výtluku obaluje asfaltovou emulzí a proud vzduchu zatlačuje kamenivo do výtluku a tím ho vyplňuje
  4. v poslední fázi se vypne emulze a čisté kamenivo uzavře (podrtí) vyplněný výtluk


Základem strojů TURBO je zásobník na kamenivo. Velikost zásobníku určuje nosný podvozek. Na boku zásobníku je namontována nádrž na asfaltovou emulzi, která je izolovaná a obsahuje topnou rouru pro ohřev emulze.

Dmychadlo dodává velké množství vzduch do směšovače, kde dojde k ejektorovému efektu a přisypané kamenivo je unášeno proudem vzduchu trubicí až nad výtluk, kde dojde obalení emulzí a tím vytvoření studené balené směsi. Pracovní a ovládací místo je na konci operačního ramene. Akční rádius ramene je 180°. Délkově je rameno závislé na typu stroje TURBO.
Všechny funkce jsou ovládány z místa operátora, tedy z pracovního místa u výtluku. V zimním období dávka posypu reguluje elektricky z kabiny vozu.

Pohon nástaveb zajišťuje pomocný diesel motor nebo silová hydraulika podvozku – nosiče. Variabilní konstrukce umožňuje uchycení nástaveb na vozidla různými způsoby (na pomocný rám podvozku, do čepů mezirámu místo sklápěcí korby a výměnné systémy (hákové kontejnerové rámy, NN3 a pomocí rychloupínacích odklopných šroubů).

Technické parametry

Objem násypky 5 - 7 m3
Objem nádrže na emulzi 1 000 - 1 300 l
Objem nádrže na vodu 320 l
Vynášení materiálů 2 x šnek
Pohon H - komunální hydraulika podvozku
nebo
M - diesel motor
Dávkování posypu při zimním provozu - inertní materiál 50 až 250 g/m2
Základní šířka rozhozu posypového materiálu 2 - 8 m
Image 1 - Image 2 - Image 3 - Image 4 - Image 5 - Image 6 - Image 7 - Image 8 -