Cisternové moduly – nafta, oleje a AdBlue CSN 6 až CSN 12
Popis produktu
Cisternové servisní nástavby slouží pro přepravu a plnění důlních strojů, vozidel a dalších mobilních zařízení naftou, 2 až 3mi druhy olejů a AdBlue. Konstrukce nástaveb odpovídají všem předpisům pro přepravu nebezpečných látek ADR – tř. 3 UN 30/1202 – kód LGBF a je možné nástavby namontovat pevně na libovolné podvozky o užitečné hmotnosti min. 17 tun.
Konstrukce cisternové nádrže na naftu
1 – 2 komory, o přepravním objemu 6 000 – 10 000 L, uvnitř nádrže jsou přivařené vlnolamy nebo příčky dle norem ADR, materiál cisterny – nerezová ocel AISI 304 (nebo hliníková slitina H5182). Cisterna je osazena bezpečnostními ventily, rekuperací pro možnost spodního a vrchního plnění. Umístění výdejního technologického uzavřeného prostoru za kabinou nebo v zadní části vozidla dle váhové rozvahy podvozku.
Výdejní zařízení :
1x měřený výdej přes mechanicky pomocí torzní pružiny, hydraulicky nebo pneumaticky navíjený buben s hadicí DN 32 (38), délky 15-40 m, výdejní pistole DN 32 (38) (průtok 180 – 250 L/min.),
1x měřený výdej přes mechanicky navíjený buben s hadicí DN 25, délka 15 m + pistole DN 20 s automatickým vypínáním (průtok do 60 L./min.)
1x měřený velkovýdej přes samostatný vývod s koncovkou DN 3“ a víčkem MK 3“ (průtok do 400L/min.)
Měřící skupina na naftu
Max. průtok do 500 L/min. – mechanické počítadlo nebo elektronické s přepočtem na 15°C včetně elektronické tiskárny, možnost napojení s přenosem vydaných dat do konkrétních plněných mobilních vozidel, strojů a zařízení po přihlášení kartou RFID nebo čipem, data jsou přenášena přes webové rozhraní nebo lokální WIFI na PC.
Konstrukce isolované nádrže na oleje a AdBlue
V samostatné technologické skříni za kabinou (nebo v zadní části) vozidla je instalovaná dvouplášťová nepřímo vyhřívaná čtyř komorová nádrž na 3 x 200 L čistých olejů a 1x komory o objemu 500 L na AdBlue. Všechny komory samostatné nádrže jsou osazeny tlakovými kalibrovanými čidly pro možnost okamžitého sledování jejich naplnění. Komory na čisté oleje se plní samostatně spodem přes tlakové suché spojky a komora na AdBlue přes koncovku „C“ nebo vrchním hrdlem se zamykatelným víčkem DN 2″. Plnění nádrže je sledované na displeji v technologickém prostoru výdeje, při dosažení 95% je spuštěn zvukový signál.
Technologie měřených výdejů pro čisté oleje a AdBlue je vybavena: filtry do 5 micronů, hydraulicky nebo elektricky hnanými čerpadly. Výdej je realizován přes mechanicky navíjené bubny s hadicemi délky 15 – 20 m a výdejními dávkovacími pistolemi.
Technické parametry
|
Celkový objem nafta / AdBlue / oleje |
6 – 10 m3 / 0,5 m3 / 2-3 x 0,2 m3 |
|
Počet komor nafta / AdBlue / oleje |
1 nebo 2 / 1 / 2 |
|
Materiál nádrže nafta / AdBlue / oleje |
Nerez ocel AISI 304 nebo hliníková slitina H5182/ nerez ocel AISI 316 Ti |
|
Čerpadlo nafta / Adblue / oleje |
400 L/min./ 15 – 30 L/min. |
|
Měřící skupina na naftu / AdBlue / oleje |
mechanické nebo elektronické počítadlo, kompenzace teploty, tiskárna – přenos dat na PC |
|
Bubny s hadicemi nafta / AdBlue / oleje |
1 nebo 2, DN 32 (25-38); délka 15 – 30 m |
|
Plnění nádrží nafta / AdBlue / oleje |
vrchem a spodem |
|
Užitečná hmotnost |
12 – 19 tun |
|
Celková hmotnost vozidla |
18 – 28 tun |


















