Image 1 Image 2 Image 3 Image 4 Image 5

Samosběrný zametač K 10

Použití

Pevná zametací nástavba na podvozky o celkové hmotnosti nad 18 t vhodná pro větší města, velké stavební firmy, dálniční údržbu, apod.

Popis výrobku

Zametací nástavba je používána pro sběr nečistot, prachových částí až po štěrk a kameny, listí, písku a dalších z povrchu komunikací měst, zpevněných ploch, průmyslových zón, při opravách komunikací, apod. Celá soustava hydraulických pohonů a okruhů je poháněna buď nástavbovým motorem nebo – v případě, že podvozek má hydrostatický pojezd – od výkonové hydrauliky. Všechny základní funkce jsou řízeny pomocí jednoduchého ovládacího panelu umístěného v kabině řidiče.

Zametací agregát samosběrného zametače je umístěn mezi nápravami vozidla. Skládá se z odsávací hubice, soustavy zametacích kartáčů a skrápěcího zařízení. Za příplatek lze doplnit čelně nesený talířový kartáč, např. s agresivním výpletem. Účinné skrápěcí zařízení zajišťuje téměř bezprašný provoz zametacího stroje. Skrápěcí okruh zajišťuje skrápění pomocí trysek a vytváří vodní clonu přímo v prostoru zametacích kartáčů, další skrápěcí trysky skrápí zametanou plochu ještě před zametacím agregátem. Zametač může být vybaven i zadní odsávací hadicí s koncovkou - vysávání kanálových vpustí, odpadkových košů, apod.

Tato nástavba může být navíc za příplatek vybavena vysokotlakou zadní odsávací lištou se šířkou 2,5 m. Tato lišta významně zvyšuje výkon a kvalitu čištění, což se využije především při opravách komunikací po frézování apod.

Vlastní zametací nástavba je kompletně vyrobena z nerezu a můžeme být dále doplněna širokou škálou dalších opcionálů rozšiřující možnosti a výkon.

Technické parametry

Objem zásobníku nečistot 9,5 m3
Objem zásobníku vody 5 000 l
Šířka zametání 2,5 m
Sací výkon 4,8 m3/s
Skrápěcí vodní okruh 40 l/min – 10 bar

- Použité parametry vodních pump jsou závislé na parametrech nezávislého vývodu podvozku.

close
Product
Jméno a příjmení:
E-Mail:
Telefon:
Dotaz:
print header
Telefon: +420 493 546 411
Email: kobit@kobit.cz
FAX: +420 493 522 974
Web: www.kobit.cz
Sídlo společnosti: Rozvojová 269, 165 00 Praha 6
Provozovna: Konecchlumského 1100, 506 01 Jičín
IČO: 44792247
DIČ: CZ44792247
Samosběrný zametač K 10
Image 0 -

Použití

Pevná zametací nástavba na podvozky o celkové hmotnosti nad 18 t vhodná pro větší města, velké stavební firmy, dálniční údržbu, apod.

Popis výrobku

Zametací nástavba je používána pro sběr nečistot, prachových částí až po štěrk a kameny, listí, písku a dalších z povrchu komunikací měst, zpevněných ploch, průmyslových zón, při opravách komunikací, apod. Celá soustava hydraulických pohonů a okruhů je poháněna buď nástavbovým motorem nebo – v případě, že podvozek má hydrostatický pojezd – od výkonové hydrauliky. Všechny základní funkce jsou řízeny pomocí jednoduchého ovládacího panelu umístěného v kabině řidiče.

Zametací agregát samosběrného zametače je umístěn mezi nápravami vozidla. Skládá se z odsávací hubice, soustavy zametacích kartáčů a skrápěcího zařízení. Za příplatek lze doplnit čelně nesený talířový kartáč, např. s agresivním výpletem. Účinné skrápěcí zařízení zajišťuje téměř bezprašný provoz zametacího stroje. Skrápěcí okruh zajišťuje skrápění pomocí trysek a vytváří vodní clonu přímo v prostoru zametacích kartáčů, další skrápěcí trysky skrápí zametanou plochu ještě před zametacím agregátem. Zametač může být vybaven i zadní odsávací hadicí s koncovkou - vysávání kanálových vpustí, odpadkových košů, apod.

Tato nástavba může být navíc za příplatek vybavena vysokotlakou zadní odsávací lištou se šířkou 2,5 m. Tato lišta významně zvyšuje výkon a kvalitu čištění, což se využije především při opravách komunikací po frézování apod.

Vlastní zametací nástavba je kompletně vyrobena z nerezu a můžeme být dále doplněna širokou škálou dalších opcionálů rozšiřující možnosti a výkon.

Technické parametry

Objem zásobníku nečistot 9,5 m3
Objem zásobníku vody 5 000 l
Šířka zametání 2,5 m
Sací výkon 4,8 m3/s
Skrápěcí vodní okruh 40 l/min – 10 bar

- Použité parametry vodních pump jsou závislé na parametrech nezávislého vývodu podvozku.

Image 1 - Image 2 - Image 3 - Image 4 - Image 5 -