Cisternové moduly – nafta, oleje, tuhá maziva a další kapaliny CSN 19 až CSN 23

Popis produktu

Cisternové servisní nástavby slouží pro přepravu a plnění důlních strojů, vozidel a dalších mobilních zařízení naftou, 3 až 4-mi druhy olejů, chladící kapalinou, vysátí starých olejů a mazání tuhými mazivy. Konstrukce nástaveb odpovídají všem předpisům pro přepravu nebezpečných látek ADR – tř. 3 UN 30/1202 – kód LGBF a je možné nástavbu namontovat pevně na libovolné podvozky o užitečné hmotnosti min. 19 – 27 tun.
Konstrukce cisternové nádrže na naftu
1 – 2 komory, o přepravním objemu 16 000 – 19 000 L, uvnitř nádrže jsou přivařené vlnolamy nebo příčky dle norem ADR, materiál cisterny – nerezová ocel AISI 304 (černá ocel). Cisterna je osazena bezpečnostními ventily, rekuperací pro možnost spodního a vrchního plnění. Umístění výdejního technologického uzavřeného prostoru za kabinou nebo v zadní části vozidla dle váhové rozvahy podvozku.
Výdejní zařízení :
1x měřený výdej přes mechanicky pomocí torzní pružiny, hydraulicky nebo pneumaticky navíjený buben s hadicí DN 32 (38), délky 15-40 m, výdejní pistole DN 32 (38) (průtok 180 – 250 L/min.),
1x měřený výdej přes mechanicky navíjený buben s hadicí DN 25, délka 15 m + pistole DN 20 (průtok do 60 L./min.)
1x měřený velkovýdej přes samostatný vývod s koncovkou DN 3“ a víčkem (MK 3“) (průtok do 400L/min.)
Měřící skupina na naftu
Max. průtok do 500 L/min. – mechanické počítadlo nebo elektronické s přepočtem na 15°C včetně elektronické tiskárny, možnost napojení s přenosem vydaných dat do konkrétních plněných mobilních vozidel, strojů a zařízení po přihlášení kartou RFID nebo čipem, data jsou přenášena přes webové rozhraní nebo lokální WIFI na PC.
Konstrukce isolované nádrže na oleje, chladící kapaliny
V samostatné technologické skříni za kabinou (nebo v zadní části) vozidla je instalovaná dvouplášťová nepřímo vyhřívaná 4 až 7 komorová nádrž na 4 x 200 – 300 L čistých olejů a 1x komory o objemu 500 L na špinavé oleje, 1x chladící kapalinu a výdejní stojan na tuhá maziva. Všechny komory samostatné nádrže jsou osazeny tlakovými kalibrovanými čidly pro možnost okamžitého sledování jejich naplnění. Komory na čisté oleje se plní samostatně spodem přes tlakové suché spojky, barel na tuhá maziva je umístěn samostatně včetně výdejní hadice na mechanicky navíjeném bubnu s mazací pistolí. Nádrže na vyjeté oleje a chladící kapaliny jsou umístěny samostatně v technologickém prostoru nebo jsou součástí hlavní nádrže. Plnění nádrže je sledované na displeji v technologickém prostoru výdeje, při dosažení 95% je spuštěn zvukový signál.
Technologie měřených výdejů pro čisté oleje, chladící kapaliny a tuhá maziva jsou vybaveny: filtry do 1-5 micronů (tuhá maziva do 100 micronů), hydraulicky nebo elektricky hnanými čerpadly. Výdej je realizován přes mechanicky navíjené bubny s hadicemi délky 15 – 20 m a výdejními dávkovacími pistolemi. Staré oleje se vysávají pomocí rotačního čerpadla přes hadici DN 38 (50), délky 15-30m navinuté na bubnu do samostatné nádrže. Tuhými mazivy s barelu se pomocí čerpadel mažou hybné konstrukce mechanismů tlakově nebo atmosfericky o větším dodávacím objemu maziv.
Technické parametry

Celkový objem nafta / oleje / chladící kapalina a další kapaliny/ tuhá maziva |
16 – 19 m3 / 3-4 x 0,5 -1 m3 / 1x 1 m3/ 200 kg |
Počet komor nafta / oleje / chladící kapalina a další kapalina / tuhá maziva |
1 až 2/ 1 / 1 / 1 |
Materiál nádrže nafta / oleje a ostatní kapaliny |
Nerez ocel AISI 304 (černá ocel) |
Čerpadlo nafta / oleje a ostatní kapaliny |
400 L/min./ 15 – 30 L/min. |
Měřící skupina na naftu / oleje / tuhá maziva |
mechanické nebo elektronické počítadlo, kompenzace teploty, tiskárna – přenos dat na PC |
Bubny s hadicemi nafta / oleje / tuhá maziva |
1 nebo 2, DN 32 (25-38); délka 15–30 m / délka 15–20 m – pistole DN 3/8“ nebo 1“ |
Plnění nádrží nafta / oleje / tuhá maziva |
vrchem a spodem |
Užitečná hmotnost |
19 – 27 tun |
Celková hmotnost vozidla |
28 – 55 tun |
Aktuality
